söndag 1 november 2009

Snart dags för hemresa:((

Oj, vad jag känner mig kluven. Å ena sidan längtar jag hem till J, till mina andra döttrar, till Alfons och till vardagen.
Men å andra sidan känns det som en evighet till jag får träffa Line, Bea och Marcus igen. Visst, jag vet att tiden går fort men inte när man ser framåt.

Gick igenom våra resväskor igår, packade och kollade att allt kommer med hem. Brukar alltid vara något som blir glömt, men det gäller att se till att det isf inte är något viktigt. (Som mina inköp t ex)!!

I gårkväll hade vi ju filmkväll. Sanna hade valt "Knowing" och Saga "Brudens bäste man". Den första var en ganska spännande film om jordens undergång, medan den andra var en komedi med snyggingen Patrick Dempsey.
Två olika genrer, men båda var bra på sitt sätt.

Nu har Linegumman och hennes mamma vaknat, måste pussa på dem riktigt nu innan vi åker.
Ajöss

1 kommentar :

Anonym sa...

Förstår precis hur du känner, speciellt eftersom de bor så pass långt borta. Jag vet bara hur jag känner när jag lämnar Umeå *skrattar* och det är ju inte speciellt långt.
Kramizzzzz
Gun