måndag 24 augusti 2015

Måndagslista

 Säljarens bild
Köpte den här grejen på en köp- och säljsida
på FB, har inte en susning om vad det 
egentligen är.
Men jag såg framför mig...
 ...en spaljé, och så fick det bli!
 Det här är ett projekt som står och väntar, en gammal sypall.
Jag har slipat och har allt material som jag behöver för att fixa
den, det enda jag inte har är tiden att göra det!
Lampa som också är köpt via FB. Rebecca köpte tre stycken,
och jag fick ta en. De är riktigt gamla och det blir ett härligt sken
när den är tänd.

Idag måndag är jag glad/tacksam för att:
* jag fick en kontakt med Liza i onsdags
* Sanna trivs bra i Sundsvall
* vi firade Lines (och J:s!) födelsedag i lördags
* vi i vinlotteriet ska ha höstupptakt i vår stuga i morgon, då blir det surströmming:)
* J och jag ska på fotbollscup på lördag, Alfons och Gustav spelar
* det fortfarande är så underbart väder, det är bara att njuta!

Ta hand om varandra!
Puss&Kram

Inga kommentarer :