onsdag 28 augusti 2013

Resfeber och oro...

Från djupet av mitt ...tack för alla fina
kommentarer jag fick igår, de värmde
verkligen!!!

Nu över till något helt annat...
Resfebern har börjat göra sig påmind, men även nervositeten när det gäller flygresan. Ni som inte har någon som helst aning om vad jag menar, ni kan läsa om det här!
Men jag har genomgått en grundlig läkarundersökning, och fått goda råd om hur jag ska undvika att det händer igen. Läkaren tror att det kan ha att göra med mitt låga blodtryck...
Jag har även förbokat platser i planet, så vi kommer att sitta strategiskt placerade längst bak vid toaletterna;)

Igår provade jag mina tankinis som jag inte använt på två år, de passade gudskelov perfekt;) Det sista jag skulle vilja, det är att stå i ett provrum med lysrörsbelysning som avslöjar varje rynka och skavank!
Nu återstår bara lite tvättning, sedan är jag i det närmaste klar med packningen.

Ha det gott!
P&K

7 kommentarer :

"Hemmet är min vrå" sa...

Ha en fin resa, lycka till med flygresan. Kram Mimmi

blockethuset sa...

Du starka modiga kvinna...vilket inlägg, blir rörd och berörd. Men man måste göra det som känns rätt och som du säger..man ska räcka till för alla.
Kramar till dig i massor och ha nu en alldeles underbar semester.
KRAM
Carina

Marianne sa...

Får se om det lyckas bättre att skriva kommentar nu, prövat skicka två ggr till ditt förra inlägg....
Om det nu funkar så vill jag skicka varma kramar till dig och din familj här istället. Ni är fantastiska och Lykke kommer att bli en stark och trygg liten tjej med så mycket kärlek runtomkring!♥
Modiga du som ger dig ut och flyger igen, bra gjort!:) Själv tycker jag det är otäckt med stora båtar, typ ålandsfärjor. Åker inte gärna höst och vår då det brukar kunna storma rätt hårt!
Men som dom säger -det är bara att hiva sig upp på hästryggen igen när man trillat av!
Ha en underbar resa och njuuut!
Kram

Carina Sjölund sa...

Önskar dig/er en jättefin semester♥
Kramen♥

Lisa i byn sa...

Du får tänka på Stig-Helmer, -jag kan flyga, jag är inte rädd!
Kram Lisa

mariaikos sa...

Det går säkert bra med flygresan. Förstår din oro sen tidigare upplevelser.
Ni får ju en mysig resa. Och när ni är på plats så kan du njuta fullt ut.
Kram ♥

Marie maräng sa...

Håller tummarna att det går bra den här gången!

Kram kram Marie