måndag 17 oktober 2011

Tonårsrum

Saga har det största rummet, en oskriven lag i vårt hem
att den äldsta dottern ska ha det. Hennes rum har basfärgerna
svart, vitt och grått, som accentfärg ville hon för några
år sedan ha rött.

Här ser ni "spelhålan", med TV och TV-spel (Wii).
Soffan som syns på bilden kommer från äldre släktingar,
jag har klätt om den två omgångar.

Jag håller på att förändra lite i Sagas rum, nu ska allt rött bort och istället ersättas av turkos. 
Hon har själv valt saker som ska in i rummet, jag får väl se hur mycket jag hinner innan hon kommer från skolan.
Ni har fått "före"-bilder här ovan, i morgon kommer "efter"-bilderna:)


6 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Vad fint rum hon har. Min dotra hade också rött ett tag, nu är det svart och orange som är accentfärg:)
Kram

Fru Vallmo sa...

Spännande! Min äldsta dotter har ett rött/orange rum och den yngsta mer blå/grönaktig.

Susanne P sa...

Så fint rum.
Nu blir det spännande att se samma rum fast med turkos.
Kram

Jejje sa...

åhhh,va spännande.-jag älskar före/efter bilder.Så kul när man ser förändring.Kramar från norr

Mia systeryster sa...

Vad fint hon har det , och så städat=D
Ska bli spännande att se "efter"bilderna=D
Kram

ansepanse sa...

nu såg jag ju efterbilderna först :)
men det har blivit en jättestor och fin förändring :)
kramar