söndag 23 oktober 2011

Gudstjänst

J kom hem från stugan igår med en gammal flaska som
han hittat i skogen. Han vet verkligen vad frun i huset gillar;)

Igår kom Rebecca och hennes familj, vi åt gott och umgicks i några timmar. Snacka om att det är full fart på småprinsarna nu, mormors gullungar♥
Idag blir det gudstjänst för mig och Saga, efter den blir det samling för konfirmanderna och deras föräldrar med samtal om nattvarden. Som upplagt för en trevlig söndag med andra ord.....

Klockan 23.59.59 slutar min utlottning;)


3 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Vad härligt det måste vara när barnen och barnbarnen kommer :) Guldstunder!

Önskar dig en skön söndag!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Sv: Bagatell och bagatell... inte är det nån liten bagatell om du frågar mig! ;)

gunsan sa...

Spännande klockslag;)) Tror jag ska sätta mig i soffan o hålla tummarna;))
kramizzzzz