tisdag 12 juli 2011

Nya trädgårdsmöbler

Googlebild!

Dagens väderstatus: svag vind, växlande molnighet och cirka tjugo grader. Inte illa!!

Igår var svägerskan och jag till Umeå för att köpa nya trädgårdsmöbler till stugan.
J har nämligen byggt ut altanen alldeles själv (vilken karl jag har!), så det behövdes nya möbler. Till slut hittade vi Nyadal som ni ser på bilden, men med fyra stolar.

Undrar vad som händer idag då? Det enda jag vet är att Saga ska till en kompis i eftermiddag och Sanna ska på midnattspremiären av Harry Potter. Allt annat blir en överraskning!

Ha det bra alla
Kram♥



11 kommentarer :

Helene sa...

Den gruppen var jättefin !!
Bra när man är många...
Ha en bra dag.
Kram Helene.

Carina Sjölund sa...

Jättefint kommer det att bli i er stuga :)
Ja, vi är lyckligt lottad som har sådana händiga karlar, dom byter vi absolut inte ut :)
Bamsekram♥

Malin sa...

Härligt med nya trädgårdsmöbler! Och vilket mysigt samtal du fick, härligt att Rebecca kommer hem! Förstår att du längtar efter dom!
Kram

Marie-Louise sa...

Åh midnattspremiär av Harry Potter, wow :) Det låter skoj, hoppas hon får trevligt. Kram

Sus sa...

Jättefint möblemang!
Kul med överraskningar...om de är roliga:)
Kraaam

♥ Carina ♥ sa...

Vilka fina trädgårdsmöbler. Våra händiga män ska vi hålla hårt i. Händiga karlar växer inte på träd :)

Sv; Vassego, det var så lite så ♥

Susanne P sa...

Ursnygga möbler! De skulle jag också velat ha!

...och senare på eftermiddagen blev det ett regält oväder med åska och blixtar och dunder och brak! Hujeda mej! Och kallt blev det också! Usch!
Kram

gunsan sa...

Händiga gubbar, det är finfint det, de ger vi inte bort;))
Jättesnygga möbler som du har köpt, det kommer att bli superfint;)
kramizzzzz

cecce sa...

Sååå fina utemöbler. Bra val!!

Min äldsta dotter är Harry Potter tokig. Sitter just nu och ser alla filmerna från början för att vara redo för sista filmen som ska ses på bio i morgon. Ett ganska kärt nöje:-)

Hoppas du har det bra i sommarvärmen!!

Kramar

Gilla sa...

Det var ett tag sen men hellre sent än aldrig heter det ju.

Jag tyckte det var roligt att läsa lite tillbaka i tiden också, så jag fick lite hum om vad som hänt hos dej.

Så såg jag ju att ni har firat silverbröllop i juni. Då är jag ju sent ute att gratulera, men det gör jag ändå. Grattis.

Gilla

maria sa...

Blev det några fynd på loppis ?
Själv är jag på gång med min Shabby hörna ;)

Må så gott :)
Kramar