måndag 1 november 2010

Måndagslista


Efter en "uppmaning" från Dansbandsfrun var jag ju bara tvungen att testa Pina Colada. Det var inte helt fel om jag säger så!



Jag ser väl ut att uppskatta den, eller hur???


Nu är det dags för den återkommande måndagslistan, enda anledningen till att jag sätter mig vid datorn här nere!
Idag måndag är jag glad för att:
* vi har fem dagar kvar i solen och värmen
* jag snart får träffa Alfons♥ och Gustav♥
* det snart är advent
* då får jag börja ta fram ljusstakar,stjärnor och pynta i största allmänhet
* jag fått möjligheten att vara med min "hemmaboende" familj utan krav och måsten
* jag har kommit igång med julklapparna
* snart kommer Liza hem för ett vikariat på en månad
* tiden går fort för då får jag träffa Bea och hennes familj
* jag har så ofantligt mycket att vara tacksam över!!!


Ha det bra alla
Kram♥

9 kommentarer :

Carina Sjölund sa...

Vad härligt ni verkar ha det i solen och värmen!
Men två veckor måste väl gå rätt fort? Det känns som ni nyss åkt!
Ha en fortsatt bra semester :))
Kramar

Camilla sa...

Pina Colada är ju bara ettg måste då man är utomlands.
Fy så underbart ni verkar att ha det.
Kul att hälsningen kom fram :)
Ha det såååååååå bra!
Kram!

♥ Carina ♥ sa...

Haha, ja du ser ut att uppskatta den :)
Fortsätt njut och må gott!
Kram

gunsan sa...

Hallå där vännen, så fräsch du ser ut o vad gott det ser ut, smaskens;))

5 dagar kvar, tänk vad fort dagarna har gått, försök att dra ut de här dagarna så mycket det nånsin går;)
kramizzzzz

Helene sa...

Härlig lista = ))
Kram Helene.

Afrodite sa...

Du bara måste prova en mojito, om du inte redan gjort det! =) Supergott!
Ha det bäst!
Kram och godmorgon!

carola sa...

nästa måndag SKA jag börja med måndagslista jag med.
Blir inspirerad utav dig.


skönt att se att du har det bra där i värmen.3kramisar

Mona sa...

Pina Colada, mumsfilibabba!

Bella sa...

Låter som om du har det riktigt bra i solen och värmen :)

Bra där att vara glad och tacksam över allt det fina och positiva som man har i livet, fler borde uppskatta det man faktiskt har!!

Hoppas du får riktigt sköna sista dagar på semestern!

Kramar Bella