måndag 9 augusti 2010

Bea! Här är den!

En annan möjlighet att förvara köksredskapen!

Måndag igen, shit vad fort det går! Märker på kvällarna hur det mörknar tidigare och då går jag runt och tänder lampor. Jag älskar när jag får tända ljus och smålampor och sedan sätta mig i soffan och läsa en bok eller pula på med datorn.
Nu när det börjar gå mot höst så minskar kraven på något sätt. Blommorna ute kräver inte lika mycket omsorg som tidigare, de har snart gjort sitt.
Nu kan jag lägga all energi på insidan av huset, pyssla, möblera om, städa...

Nog om det, nu blir det måndagslista!
Idag måndag är jag glad för att:
* det bara är sex dagar kvar till jag åker ner till Eskilstuna
* jag fortfarande får sova hur länge jag vill
* det är en vecka kvar av J:s semester
* jag har varit på en sommarauktion
* jag fick pussa på Alfons häromdagen
* besökarna på min blogg ökar hela tiden
* det går framåt med projekt sovrum
* jag är gift med en underbar man
* det närmar sig för mitt tredje barnbarns födelse
* vi har en utlandsresa att se fram emot
* jag har så mycket att vara glad över trots att det är måndag!

Ha det bra alla
Kram

4 kommentarer :

Susanne P sa...

Så fint det blev!
Sv. snart, mycket snart får du se det!
Kram

Carina Sjölund sa...

Vad härligt att åka utomlands,jag kanske får plats i din resväska :) Kram

livtaget sa...

Härlig måndagslista =) Ha en fin måndag kram

Margaretha sa...

Fina grejer du ropa in på auktionen ! Och fint med alla köksredskap på ett ställe! Ha det bra !!