onsdag 7 juli 2010

Bloggläsare???

Eftersom det var alldeles för varmt för att ta promenaden på dagen, gick jag ut vid 20-tiden istället. Det är det som är så härligt med sommar, ljust och relativt varmt även på kvällssidan.
Nu sitter jag och varvar ner vid datorn, medan lugnet lägrar sig i huset.
De övriga har sett fotboll och Line har verkligen hållit igång. Nu först är hon på väg att lägga sig, men det är förståeligt när hon har många runt sig som engagerar sig i henne!

Jag blir så glad när jag ser besöksstatistiken på min blogg, cirka femtio stycken letar sig hit varje dag. Som en följd av det undrar jag vilka ni är som läser den. Vet förstås vilka vissa är som skriver kommentarer och några vet jag som har berättat för mig att de läser den.
Men vilka är ni andra? Ni som inte lämnar några spår efter er??
För det ska ni veta, att lite nyfiken är jag allt. OK då, jäkligt nyfiken!!

Nu ska jag sova min ack så välbehövliga skönhetssömn, imorgon ska vi åka och hälsa på min mamma.
Ha det bra alla
Kram


Inga kommentarer :