lördag 10 april 2010

Den lilla svarta...

Igår var jag till stan och skulle köpa en vårjacka. En sak visste jag: ingen svart, marinblå eller mörk jacka i allmänhet skulle jag köpa.
Var in på många affärer och kikade, men det var inte många som var intressanta. I och för sig var jag ute i lite väl god tid, för det fanns inte mycket att välja på.
Men hur som haver så gick jag in på den senaste nyöppnade affären IX Woman, pratar med alltid glada och trevliga Sanna och hon visar vad som finns. Helt plötsligt ser jag den!! Svart naturligtvis, men vad gör det??
En typ av trenchcoat, figursydd, stora fickor och jag får plats med en tunn kofta under. Kan vika upp ärmarna till trekvarts längd och har som ni ser på bilden längst ner en gullig rosett på skärpet.
Den bara skrek mitt namn, den skulle jag ha!!
Fem minuter senare gick jag ut från affären med en stor påse i handen och ett stort leende på läpparna.
Att J inte var lika entusiastisk bryr jag mig inte om!!

Ha det bra alla
Ajöss

4 kommentarer :

Emma sa...

** jättefin **

bea sa...

snygg! göm den för liza... ;)

cecce sa...

Riktigt snygg!!!!

gunsan sa...

Vad snygg du är i den, toppen;)) kramizzzz