söndag 25 april 2010

Datorn före och efter

Har man som jag lite att göra någon dag, så kan man fördriva tiden med att pimpa sin dator.
I Eskilstuna var jag in på Panduro och köpte walldeco, kom på idéen en kväll att jag ville "hotta" upp den tråkiga datorn.
Det finns i och för sig speciella klistergrejor, men då får man vara beredd att betala för det också. För ett ark betalade jag 49:- och det är ju överkomligt!
Efter att jag torkat av datorn, klippte jag ut blommorna och provade mig fram hur jag ville att de skulle vara placerade.
När jag var klar över det, tog jag bort dem från arket och klistrade fast. Problemet kan vara luftbubblorna som bildas, men jag tog en smörkniv i plast och liksom drog över blommorna.
Nu är fotot missvisande för de är inte ljusblå utan mörklila, men det kan jag leva med.

Ha det bra alla
Ajöss

5 kommentarer :

Camilla sa...

Vad fin den blev.
Vad du är finurlig.
Hoppas att du har en lugn och fin söndagskväll.
Kram på dig!

cecce sa...

Vilken förvandling!
Från svart och trist till blommig och kul:-)
Visste inte man kunde göra så!!

Rabarberpajen blev superb kan jag meddela!:-)

Kramar

Bea sa...

vad snyggt det blev!!

Dansbandsfrun sa...

Jag avundas din fantasi! Jag hade aldrig kommit på iden ens, det blev ju fin-fint ju.
Vilken lång bussresa du gjorde, förstår om rumpan ömmade sen ;)
kram

Margit sa...

Heej Marie!!!
Ja tänk vad det finns mycket i Eskilstuna...
Laptopen BLEV JÄTTEFIN!!!
Kanske "slka överraksa Lasse"...så att hans blir lika fin..menjag tror att han skulle bli sur på me...så bäst jag undviker det...hi hi..
Kram!!