lördag 28 november 2009

Jultraditioner bl a

Otroligt vilka saker man har samlat på sig genom åren! Trodde jag var klar med pyntningen, men då kom jag på att jag hade dessa två koner.
Våra tre äldsta flickor är väldigt traditionsbundna, det ska vara som det alltid varit. Det tycker jag är mysigt, vår familj har skapat egna jultraditioner. Det har blivit en blandning mellan J:s och mina upplevelser från vår barndom.
Just nu sitter J och ger Alfons mat, han växer så det knakar! Han blir 9 månader idag, himmel vad tiden går fort! Samma sak med utvecklingen: mycket händer bara från dag till dag. T ex började Alfons gå när han var 8 månader och två dagar, snabbast på vår sida av släkten!!

Nu ska jag hämta Liza, hon vickar på sjukhemmet den här helgen.
26 dagar kvar
Ajöss

1 kommentar :

Camilla sa...

Snygga koner.
Att ha egna små traditioner i traditionerna är ju traditionerna tjusning :)
Ha det bra och kram på dig!