fredag 9 januari 2015

Inramning

Ovanför soffan hade vi tidigare en sån där lång svart tavellist, på den stod foton av barn och barnbarn.
När den skulle tillbaka på väggen, så kände jag att jag var ganska så less på den.
Kom på att för många år sedan, så köpte jag ett gammalt fönster på en loppis i Eskilstuna. Det har bara stått i ett rum, har aldrig riktigt kommit på var jag skulle ha det.
Jag tycker att den passar ypperligt som inramning till fotona, de är för övrigt insatta i loppade tavelramar. Nu saknas förstås två av barnbarnen där, men jag ska prata med Bea att hon tar några fina bilder av Lykke och Axel!

Ta hand om varandra!
Puss&Kram

4 kommentarer :

Susanne P sa...

Det blev jättefint!

Kram

birgitha sa...

Jättefint med den stora ramen

Vardag och flärd sa...

Jag tycker faktiskt att det är snyggare med fönstret till den tapeten än en svart tavellist. Se där, de loppade sakerna kommer till användning förr eller senare!
Kram på dig, vännen!
Eva

Här är gudagott att vara ! sa...

har också återanvänt ett gammalt fönster som fick bli en ram för en massa familjefoton i stället.
-Det känns bra att samla alla "guldklimparna" på samma ställe !
- Ibland måste saker och ting stå och "mogna till " innan man vet vad dom ska användas till...Och så plötsligt kommer man på det !
Ha det gott och sköt om dej ♥
Varma kramar / Anneli