fredag 4 april 2014

Vårshopping...


 Tubscarf köpt på New Yorker i Sundsvall.
Jag tror jag har fått dille på just scarfar, men man kan väl
aldrig få för många??
 Kofta från H&M.
Sedan tidigare har jag en svart, brun,
grå, rosa och mörkblå i samma
modell:)
 Boots från Din Sko. 
Ett riktigt reafynd... de hade kostat 899:-, men jag betalade
bara 299:-!!
Ni får blunda för att de är lite smutsiga;)
Scarf från Åhléns. 
Hade kollat in den tidigare, men jag
blev liksom lite snål när jag såg
prislappen;) 
Eftersom jag fick pengar av mamma
när jag fyllde år, så slog jag till härom-
dagen och köpte den. 
Som sagt var: man kan väl aldrig
få för många...

Puss&Kram

3 kommentarer :

Vardag och flärd sa...

Scarfs kan man aldrig få för många av, så är det! De pryder upp det tristaste plagg, de är som ett smycke.
Ha en fin helg!
Kramar Eva

House and Garden by Bia sa...

Jaa du har shoppat loss ser jag, det har jag också, hihi....önskar dej en trevlig helg...har ni sol ni med ?
Kram och hej!

Rosa i huset i vitt sa...

Mycket fint du har shoppat
ha en fin helg
kram Rosa