måndag 17 mars 2014

Måndagslista vecka 12

I onsdags fick jag rosor av Jeanette, de hade så att säga passerat
 "bäst före-datum". Jag hängde dem på tork några dagar, och lade
dem sedan i glasburkar.

Idag måndag är jag glad för att:
* vi kramade om Alfons, Gustav och Kerstin i helgen
* jag fick min nya telefon i tisdags
* vi ska uppvakta Lykke som fyller tre år på onsdag
* jag var på Megaloppisen förra veckan, ska dit idag också:)
* J har börjat fundera på ett projekt han ska hugga tag i här hemma
* jag har kommit igång så bra med promenaderna igen

Önskar er en kanonstart på nya veckan:)
Puss&Kram

2 kommentarer :

Snäckskalsdalen. sa...

Härlig måndagslista, den osar optimism! Gott.
Agneta kram

House and Garden by Bia sa...

Så fint du gjorde med rosorna....jag vill då inte gå några promenader just nu, hihi....för hit kom vintern idag omkring 4 cm tö snö har vi fått...så urtrist ;(...hoppas den försvinner lika fort som den kom!!
Kram bia