fredag 7 mars 2014

Man kan väl aldrig...

 ...få för många koftor? Den här köpte jag
på H&M i måndags, lite annorlunda
eftersom det inte finns knäppning på den.
Jag gillar det spräckliga mönstret...:)

Det blev en trevlig kväll igår när vi hade vinlotteri, go'fika, surr
och många skratt! Att jag dessutom vann en flaska, ja det var
ju bara en bonus;)

Ikväll kommer jag att bänka mig framför TV:n klockan åtta,
det är ju Let's Dance:)
Min favorit är Benjamin, herregud vad duktig han var!

Hoppas ni får en fredag fylld med mys:)
Puss&Kram

4 kommentarer :

Camilla sa...

Jättefin kofta!
Samma här: Benjamin! Benjamin! Benjamin!
Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Jättefin kofta, får mig att tänka på den där tweeden som kallas peppar och salt och det är alltid snyggt.
Ha det så fint framför Let's Dance!
Agneta kram

House and Garden by Bia sa...

Så roligt att du vann på vin lotteriet...du får väl "sprätta" flaskan ikväll då, hehe.....när du ser på Let´s dance ;).....vi ska också se på det....Benjamin är min favvo också.....
Kram bia

Vardag och flärd sa...

Du hittar så mycket snyggt - både kläder och loppisprylar!
Ska också titta på Let´s dance ikväll, kul!
Ha en fin helg!
Kramnar Eva