måndag 10 februari 2014

Trälåda och måndagslista

 Köpte en gammal låda på Megaloppisen i förra veckan, jag
tyckte den var så fin med lock och allt. Hann precis före en
kvinna att ta den från hyllan, så där hade jag tur;)
Jag skurade den flera gånger med såpa innan jag tog in den
i huset, så nu är den fräsch.
När jag köpte den visste jag inte riktigt vad jag skulle använda
den till, men igår kom jag på det. Visar i morgon...

Idag måndag är jag glad för att:
* vi träffade tre av barnbarnen i lördags
* jag ska klippa mig på fredag
* Bea och Marcus tipsade mig om en bra serie, så nu ser jag Sons of  Anarchy
* det (återigen) är en lugn vecka framför mig
* ärlighet lönar sig;)
* jag gjorde så fina fynd i förra veckan
* vi i vinlotteriet träffades i torsdags, alltid lika roligt (även om jag inte vann!)
* jag är frisk och har min stora härliga familj runt mig, älskar er över allt annat!!

Hoppas ni får en fin vecka:)
Puss&Kram

3 kommentarer :

Rosa i huset i vitt sa...

Så jättefin....gissar att du ska ha tidningar i den kanske
kram Rosa

Anonym sa...

YES!!! Måndagslistan på plats.
Vilket fynd, känner igen det där med att skura med såpa. Allt på loppis är inte toppenfräscht.
Ha det gott
kram
AC

House and Garden by Bia sa...

Såg att du varit i min stad ;))....hoppas ni hade trevligt ;)...undra vad du ska ha i lådan, hehe.....kramisar bia