lördag 22 februari 2014

Mera luffarslöjd!

 Den här grejen köpte jag för några månader sedan, utan att ha
en aning om vad den skulle användas till. Men jag hade en idé...
 När jag visade detta på bloggen, så fick jag en kommentar om
att den kunde ju också användas som ampel.
Att jag inte hade tänkt på det, naturligtvis är det en ampel:)
Jag är nog ganska så ensam om att ha en sån!

Igår var vi på Melodifestivalens genrep, kul att
se och höra denna enorma show på plats.
Men resan dit och hem vill jag helst glömma,
det var en nära döden-upplevelse.
Flera cm blötsnö, oplogat, noll sikt = jag
kunde köra max 60-70 km/h.
Nåja, det är glömt om hundra år;)

Ha en fin lördag!
Puss&Kram

5 kommentarer :

"Hemmet är min vrå" sa...

Åå vad fin, passade fint till ljusen. Otäckt att köra bil när det är mörkt och slaskigt nu får det bli vår snart😊 kul att vara på genrepet, få se vilka som går vidare ikväll då😊 ha en fin helg. Kram Mimmi

Lisa i byn sa...

Tur att ni kom hem helskinnade!
Kram

Camilla sa...

Blev ju kanonfint både som ampel och ljuslykta.
Ja, jäklar vilket väder vi fick igår.
Idag är det bättre :)
Kram!

House and Garden by Bia sa...

Jaa det är ju bara fantasin som sätter gränser ;)..coolt!
Enl. Sundsvalls Tidning gick inte genrepet särskilt bra ?...men det blir kanske bättre ikväll ;)))här ska vi se på mello (fast inte dottern, hon ska på fest)...solen skiner idag...på den nya snön som föll igår....så nu måste man ut...;)
Kram bia

Vardag och flärd sa...

Härlig ampell och som sagt luffarslöjd är fint!
Ge dig inte ut i snöoväder! Tur att det gick bra!
Kramar Eva