fredag 24 januari 2014

Nu har jag hittat platsen:)

Skåpet, stolen och lådorna fick flytta på sig
för att göra plats för senaste loppisfyndet.
 Jag hade gått och sneglat på den varje gång jag
var på loppisen, men jag hade ingen aning om
var jag skulle ställa den här hemma.
När den fortfarande fanns kvar i måndags så
slog jag till, det kändes nästan som att den
stod och väntade på mig;)
Femtio kronor för en stadig och rejäl
strykbräda i trä, det priset kan man
absolut inte klaga på!!

Idag ska jag åka och kolla till mitt bås på
Megaloppisen:) Bra svepskäl för att kolla
in alla andra bås också...
Puss&Kram


7 kommentarer :

Marie maräng sa...

Attans vilket fynd!
Det blev ju jättefint tillsammans!

Trevlig helg!
Kram Marie

Carina Sjölund sa...

Det blev ju toppenbra!
Du har ögon för snyggt du :)
Kramen♥

Rosa i huset i vitt sa...

Superbra blev det ju
kram Rosa

Hajan sa...

VSAR ÄR MEGALOPPISEN NÅGON STANS. PLATSEN VERKADE JU BRA
TYCKER JAG.
LYCKA TILL MED DITT BÅS PÅ DENNA MEGALOPPIS.
KRAM HAJAN

Vardag och flärd sa...

Neeej, nu blir jag galen! Har letat efter en strykbräda i trä under minst fem år, har inte ens hittat på Blocket eller Tradera! Nu är jag avundsjuk på dig!
Fin helg på dig, vännen!
Kramar Eva

Irenes tavlor sa...

Blev ett väldigt bra bord, ditt loppisfynd, /Irene

♥ Carina ♥ sa...

Vilken gullig strykbräda! Den blev fin där men... uppkom inte ett nytt problem då? Var ska du nu ställa skåpet, stolen och lådorna? :)
Kram och trevlig helg!