tisdag 28 januari 2014

Klocka...

Det blev lite handlat på Megaloppisen igår, bland annat en
sak från detta välkända märke!
Jag tycker modellen var lite speciell och kul,
skulle jag ledsna på den är det bara att sälja
den någon gång framöver;)
Häri kan man lägga lite smått och gott...
 
Här får den stå, tills vidare i alla fall!

Jag fyllde på mitt bås igår och passade på att kika i alla andras
också, jisses vad grejer det fanns! Hittade lite som jag köpte,
och innan jag åkte hem igen så kvitterade jag ut pengar för
försäljningen.
Gick med vinst även denna vecka...:)

Idag ska jag ta den tredje och sista Twinrix-sprutan, i och
med det ska jag ha ett fullgott skydd mot hepatit A och B!

Ha det gott!
Puss&Kram

1 kommentar :

Vardag och flärd sa...

Vilken underbar klocka och så vacker urtavla! Kul att det gått med vinst för dig - då kan du ju handla lite mer!
Kramar Eva