måndag 16 december 2013

Måndagslista vecka 51!

Den hör vasen med "silver"kant
köpte jag på Megaloppis för en tjuga. 
Det syns inte så väl, men det är ett fint mönster på den.

Idag måndag är jag glad för att:
* jag var med på Lykkes och Alfons och Gustavs luciafirande på deras respektive förskola
* Bea och hennes familj kom och hälsade på i helgen
* Sanna fick tag på en biljett till Håkan Hellström på torsdag
* alla julklappar är nu färdiginköpta
* jag fick så gott fika när jag uppvaktade en vän igår
* vi ska åka och fira jul hos Beas familj på söndag
* jag och Saga ska gå på bio och sen ta en fika när Sanna är på konserten
* min nya hårfärg blev så bra, alltid roligt med en förändring;)

Ha en fin start på nya veckan!
P&K

1 kommentar :

Vardag och flärd sa...

Oj, så mycket roligt du haft och har framför dig denna vecka, vännen! Fullt upp!
Kramar Eva