fredag 15 november 2013

Läge för guldklocka?;)

I förra veckan var det information för niondeklassernas föräldrar inför gymnasievalet nästa år, naturligtvis var J och jag där för att ta del av den.
Innan det började satt jag och småpratade med en annan mamma, hennes äldsta dotter och vår Sanna gick i samma klass i låg- och mellanstadiet.
När hon konstaterade att det är vårt sista barn som lämnar Husumskolan nästa år, så började jag räkna ut hur länge vi haft våra döttrar i den skolan.

Bilden lånad från Google!

Rebecca började där 1988, sen fyllde vi på med fyra barn till under 90- och 2000-talet.
Så vi "firar" alltså 25 år med den skolan, jag undrar om vi blir avtackade på något sätt vid skolavslutningen i juni? ;)

Ha det gott!
P&K



5 kommentarer :

Anonym sa...

Ja ojoj vad åren rinner iväg😃.jag funderade på en annan sak, hur många år jag egentligen har tittat på barnprogram😃. Kramizzzzz
Gun

♥ Carina ♥ sa...

Wow! Det är imponerande!! Ni borde absolut bli avtackade med pompa och ståt :)
Kram och gomorron!

Marie maräng sa...

Det var minsann inte illa!
Ja.. nog borde det vara dax för en rejäl avtackning med guldklocka och allt :)

Önskar en trevlig helg!
Kram Marie

"Hemmet är min vrå" sa...

Oj oj, det var inte illa. Ni alla är värda en guldklocka var. Ha en fin helg. Kram Mimmi

Rosa i huset i vitt sa...

Ja det borde man få
kram Rosa