torsdag 12 september 2013

Nu är det dags!!

Min käre man räknade ut att jag ätit/provsmakat ungefär 42 
stycken bakelser under en vecka.
När han lägger fram det så, ja då känner jag att nu jäklar är
det dags att ta fram...
...dessa från garaget igen.
Jag ser faktiskt fram emot att börja med promenaderna igen, att
"plugga in" hörlurarna och trycka igång appen Radio Play som jag 
har laddat ner.
Oftast är det Schlager Radio som jag lyssnar på, där spelas
de svenska bidragen från typ 60-talet och fram till nu.

Angående gårdagens inlägg...det som hände på planet beror på
att jag har så lågt blodtryck. Det i kombination med de speciella
omständigheter som blir i och med en flygning, gör att blodtrycket
blir ännu lägre och följden blir att jag svimmar.
Otäckt men ofarligt...

P&K

2 kommentarer :

Vardag och flärd sa...

Önskar jag kunde gå med dig ut, jag behöver det!
Promenera på!
Kram Eva

House and Garden by Bia sa...

Välkommen hem!
Jaa du...nu har jag kört igång med träning, nästan varje dag...antingen PW eller Yoga....idag skiner solen så idag efter att vi har handlat mat, så blir det en snabb promenad på en timme ungefär...mår så jädrans bra på det;))....så blir det städning också...inte lika kul ;(....
ha de gott!
Kramisar från bia