måndag 30 september 2013

Måndagslista vecka 40!

Det har blivit en liten samling av flaskor/burkar med "silver"-
detaljer:)

Idag måndag är jag glad för att:
* jag fick krama om Bea och hennes familj i lördags
* Saga och Sanna fick tag på biljetter till One Direction
* vi ska på kalas på fredag, för Gustav fyller hela tre år
* jag var och "lånade" Kerstin igår, tänker behåller henne till ikväll:)
* jag slog rekord på den längre promenaden igår (3,10 min snabbare än förra gången jag gick den svängen!)
* Homeland börjar ikväll
* vi i vinlotteriet ska träffas hemma hos mig på söndag, då läggs strategierna upp för resan till Ullared om 17 dagar;)  

BTW: kollade upp avståndet mellan min bostadsort och Ullared, det är 1019 km!! Till och med för oss norrlänningar så är det långt, inget man gör på en kafferast direkt;)

Ha en fin måndag!
P&K

6 kommentarer :

Camilla sa...

Ja 1019 km är långt bort. Men ibland är det värt att åka så långt bort :)
Vad kul att ni fick tag på biljetterna.
Kram!

Monkan sa...

Vad kul med Ullared, borde gå shoppingplan dit så man kommer fort dit å fort hem...med obegränsad maxlast på shoppingen.
Blir trevligt det !

MARIA I KOS sa...

Fin måndagslista med många trevliga händelser.
Ullared skulle varit kul att besöka, jag får lägga till ytterligare 600 km ;)
Kram ♥

House and Garden by Bia sa...

Jaa nu sitter jag och bloggar i mitt nya bloggrum, hihi....trivs jättebra och känner mej nöjd....det är bara en vägghylla som ev. fattas ;))....vad roligt att åka till Ullared...har aldrig varit där...jaa du, det är långt dit ner.........ska bli roligt att ev. se vad du kommer att ha med dej hem, hihi.....
Kram bia

Anonym sa...

Tittar in för att önska er en fin fortsättning på veckan gör Kristina

fianathome sa...

Ja då har du en stunds resa men är man ett sällskap så går tiden fort. Är det buss ni ska åka?
Ha en skön måndag du med.
kram
Fia