fredag 30 augusti 2013

Till frisören...

Igår var jag äntligen på en loppis
igen, det var ett tag sedan sist!
Jag hittade lite smått och gott, men har inte hunnit fota dem ännu.
Jag har kommit i det läget att jag inte är på jakt efter något
speciellt, till och med jag måste ju erkänna att jag har det mesta;)
Det brukar bli några småsaker, sånt som jag inte visste att jag ville
ha förrän jag ser det!
Idag blir det lyxigt värre, jag ska spendera några timmar
hos frissan. Det är egentid på hög nivå...

Önskar er en härlig fredag!
P&K

5 kommentarer :

Britt-Inger sa...

Frissa-stunden ger en förhoppning om att känna sig lite piggare till humör o lite fräschare för ett tag igen :)
När man är som jag kortklippt så blir det många så´na besök på ett år…. Dyrt kan jag tycka, men blir man nöjd så….
Loppis-tarmen suger i mig också. Efter att ha varit hemma länge nu o inte haft möjlighet att ta bilen själv o sticka iväg så saknar jag också loppistid….
Ha det gott, kram på re´

Vardag och flärd sa...

Jag var också hos frissan igår, det är så himla skönt och min frissa är så mysig, vi har så kul när jag är där och pratar och skrattar.
Fin helg på dig!
Kram Eva

Lisa i byn sa...

Du ska bli fin inför resan!!
Ha en bra fredag, du också!

Kram Lisa

Carina Sjölund sa...

Härligt med egen tid hos frissan♥
Var faktiskt ett tag sedan jag var dit.

Ha en fin dag du med!
Kramen♥

MARIA I KOS sa...

Du har ju öga för vackra loppisgrejer, hittar alltid något fint.
Visst är det skönt att bli ompysslad hos frissan. Skönt att vara nyklippt nu inför er resa.
Kram ♥