måndag 12 augusti 2013

Födelsedag och måndagslista!

Ett stort grattis till vår yngsta dotter som fyller 15 år idag. 
Hipp, hipp, hurra för världens bästa Sanna

Idag måndag är jag glad för att:
* vi åker till Alanya om tre veckor
* jag och min mamma ska äta surströmming idag, övriga familjen får hålla tillgodo med Pasta Carbonara
* jag i förra veckan köpte den lampa som jag har varit sugen på länge
* fyra av barnbarnen kommer idag för att fira sin moster, då blir det livat i holken;)
* förkylningen håller på att släppa, så snart känner jag mig som en människa igen
* blommorna i trädgården fortsätter att växa och frodas, men det gör tyvärr gräsmattan också!

Hoppas ni får en bra start på nya veckan!
P&K


6 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Stort grattis till Sanna!
Kram kram

Carina Sjölund sa...

Jätte grattis till fina Sanna!
Kramen♥

blockethuset sa...

Ett grattis så kart...alltid kul att fylla år! och särskilt om man är 15!
Kram
C

House and Garden by Bia sa...

Grattis till Sanna!!!
Och vilken härlig lista....och du, jag börjar faktiskt att gruva mej för värmen i Marmaris....har kollat vädret under veckan vi ska vara där (åker på söndag) och det är upp till 35 grader i skuggan!!!!!!Det är för varmt....och så börjar jag få ont i halsen också...fy fabian....men jag ska föröka kurera mej med droppar från apoteket!
Ha det gott!
Bia

Marie maräng sa...

Grattis Sanna! Hoppas du får en kanondag :)

Så skönt att förkylningen börjar släppa! Jag kraxar och snorar än, det verkar bli en riktig långbänks plåga.

MEN GUD SÅ HÄRLIGT ATT SNART FÅ RESA BORT TILL SOL OCH VÄRME!!! Jag är inte de mista avis alls ;)

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

Vardag och flärd sa...

Grattis till din Sanna!
Surströmming, längtar lite, det var längesen!
Ha det fint!
Kramar Eva