onsdag 10 juli 2013

Vilken (loppis)dag!

 Först åkte vi till loppisen som ligger vackert belägen vid kyrkan
och hembygdsgården, men jag hittade inget där som var intressant.
 Nästa stopp blev loppisen vid Strömsknallen vid E4-an, det ser
inte så lovande ut på utsidan...
 ...men desto roligare när man kommer in. Lite väl dyrt där tycker
jag, men jag hade turen att hitta likadana bestick som vi har i
stugan.
 Jag köpte fler knivar, gafflar och teskedar, så nu har vi det vi behöver.
På det tredje och sista stället i Banafjäl (glömde fotografera där!) 
hittade jag ganska många saker, så jag känner mig väldigt nöjd 
med vår lilla road trip;)

Ha det gott!
P&K

2 kommentarer :

Hajan sa...

Oj där skulle jag velat vara med.
Men innan min flytt hit, hade vi av med massor som inte fick plats här. Nej nu får jag vara nöjd med att titta på saker och ting.
Men i ärlighetens namn jag har nog
aldrig gått hem utan något i en påse, visst är det ett friskhets-tecken, hi,hi
kramis från mig

Rosa i huset i vitt sa...

Ser ut att finnas mycket godsaker där
kram Rosa