lördag 11 maj 2013

Lev vackert...

Min man fick ett gåvokort i julklapp, jag fick äran att bestämma
vad vi skulle välja;)
Valet föll på den här boken, som ni ser så är både fram- och...
... baksidan lika fina!
Boken är fylld av vackra och inspirerande bilder,och efter att J bläddrat
lite i den så sa han att den är precis i min stil.
I det stora hela har han faktiskt rätt i det, även om det fanns vissa 
saker i den som jag personligen inte skulle vilja ha i mitt hem.
Men "smaken är som baken" och "man ska aldrig säga aldrig";)

Ha det gott!!
P&K


5 kommentarer :

blockethuset sa...

Hej igen...har kikat runt vad du haft för dig i veckan. Vilken mysig planteringsplats du har, fina planteringar. Fönsterskyddet var ju jättefint!!
Njut av boken nu och ha en trevlig helg!
Kram
Carina

♥ Carina ♥ sa...

HAN fick ett gåvokort och DU fick välja. Det var verkligen bra fördelat ;)
Ha en fin lördag!
Kram

Vardag och flärd sa...

Han är fin din man som låter dig välja! Jag har också boken och det är många härliga tips - men allt kan man ju inte gilla.
Ha det fint!
Kram Eva

House and Garden by Bia sa...

Smaken är som baken...det är väl tur det, hihi....kul med inrednings böcker;)
Ha en fin kväll!
Kramen bia

fianathome sa...

Tur det ja :) Annars hade ju allt jag tyckt va fint varit upptaget och allt jag tyckt vart fult för mycket :)))
kramelikram
Fia