fredag 24 maj 2013

Inifrån Lillstugan...

I år har jag möblerat om lite, bytte gungstolen mot en korgstol
istället.
Satsbordet och kistan köpte jag ifjol...
...medan skolplanschen är "ny" för i år.
Fejklavendeln köpte jag på IKEA, även krukan är därifrån.

Idag ska jag kolla igenom sakerna jag ska sälja på loppisen
i morgon, det mesta är prismärkt och klart sedan förra helgen. 
Men jag har mer prylar som bara står och samlar damm, så jag
ska göra ett försök att sälja dem.
Det som är en människas "skräp", kan vara en annan
människas skatt...;)

Ha det gott!
P&K

7 kommentarer :

blockethuset sa...

Skolplanchen var ju jättefin...visa gärna vad du säler på loppisen.."nyfiken"
Natti
C

Vardag och flärd sa...

Fint som bara den i din din lillstuga!
Skolplanschen är ju helt fantastisk! Vilken lycka att få tag i en sådan!
Ha det riktigt fint!
Kram Eva

Helene sa...

Du har så fint & mysigt !!
Skulle vilja komma hem till dig och bara gå och titta = ))
Lycka till med loppisen !!
Krám Helene.

♥ Carina ♥ sa...

Aha, det är det du ska roa dig med i morgon. Jag roar mig på annat håll som du vet ;)
Lycka till med försäljningen!
Kram och trevlig helg!

Marianne sa...

Så fin din lilla stuga är!
Absolut är skräpet en skatt för någon annan....tur inte jag är i närheten!;)
Lycka till med försäljningen!
Kram

House and Garden by Bia sa...

Så mysig lillstuga du har...har också en liten "hytte" på torpet som baaara är min, där brukar jag sitta och filosofera....eller så sitter dottern och jag och spelar kort där ibland;))
Ha en trevlig fredag!
Kram bia

fianathome sa...

Ah visst är det så. Den ene ratar sakerna och den andra älskar dom. vinna vinna :)
kram
Fia