måndag 1 april 2013

Måndagslista


Idag måndag är jag glad för att:
* tapetseringen av vardagsrummet är klart
* ingen blev smittad av Lykkes magsjuka (peppar, peppar)
* Saga och Sanna är ledig den här veckan, det innebär sovmorgon även för mig:)
* jag och Rebecca ska till IKEA på lördag
* vi i vinlotteriet ska träffas på söndag
* snön börjar sakta men säkert försvinna, men vi får nog räkna med ett eller annat bakslag

Önskar er en fin start på den nya veckan, men tänk på vilket datum det är idag;)
P&K


7 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Näää inget bakslag vill vi ha! Det får gärna fortsätta som det gjort den senaste veckan med sol varje dag :)
Kram och god morgon!

House and Garden by Bia sa...

Vad härligt att tapetseringen är klar...förstår att du är glad!
Ha en fin annan dag påsk!
Kram bia

Anonym sa...

Det finns onekligen många saker att glädjas åt en måndag.
kram
AC

Anonym sa...

Det finns onekligen många saker att glädjas åt en måndag.
kram
AC

Rosa i huset i vitt sa...

ja det är bäst man passar sig idag ..men peppar peppar än så länge har jag klarat mig utan att blivit lurad
ha en bra kväll

kram Rosa

mariaikos sa...

Fin måndagslista!
Kul att vardagsrummet snart är klart för inredning.
Här har Sara också påsklov nu, skönt.
Kram ♥

Marie maräng sa...

Men jia mej vad de går undan.. vardagsrums renoveringen går geschwind!

Så skönt för dig att få lite lov och sovmorgon och allt ;)

Ser att du kommer ner till mina trakter på lördag.. hade gärna träffat dig och gett dig en stor kram för jag tycker du gör det så förb...at bra! Tänk om alla barn hade en så go mamma, då skulle alla ungar i världen vara lyckliga!

Men vi har resan tillbaka till huvudstaden men dottern då :(
Ursch... man vänjer sig så fort att ha dom nära!

Kram Marie