fredag 11 januari 2013

Äntligen fredag:)

Idag har jag faktiskt inget speciellt inplanerat, men det betyder ju inte att det blir en helt igenom ledig dag.
Det ska städas, tvättas, handlas, lagas mat osv osv, men någonstans där emellan ska jag "belöna" mig själv och göra något roligt. 
Jag lider nämligen av en vansinnigt svår abstinens, och den beror på att jag inte har varit på en loppis sedan veckan före jul!! Så det blir en sväng till den lokala lilla loppisen, hoppas jag hittar något som får hjärtat att klappa hårdare:)
Fortsättning följer...

Hoppas ni får en finfin fredag!
P&K

17 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Jag har fortfarande inte varit på den loppisen. Kanske måste gå med dig nån dag ;-)
Skönt att ha en dag som inte är något inplanerat på. Fast sådana dagar brukar ju som sagt fyllas ändå :-)
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, det är ju fredag, ja. Nu ska du då bara sova lite och sen dra på loppis, trevligt. Hoppas du hittar fina saker som vi får titta på sen!
Agneta kram

blockethuset sa...

Frukost på stående fot..ska ut i mörkret och in till stan och jobbet, dock snökaos inatt så hoppas jag kommer fram. Loppis låter trevligt, bara du inte får med dig något annat hem (typ läs mitt inlägg..)
Kram
C

Ewa`s Galleri sa...

Samma här ,satt just o tänkte på loppis och att det var länge sedan ,planerar för en tur imorgon
Ha en skön fredag

Tina sa...

Jag har hunnit slinka inom dörrarna ett par ggr, ska försöka även idag!

Trevlig helg

"Hemmet är min vrå" sa...

Så himla skönt med ledig helg, att ta det lilla lugna och mysa och göra vad man vill, som att besöka en loppis eller nåt. Ha en fin helg kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Loppisabstinens - oj oj, det kan nog vara farligt! Hoppas du hittar nåt!
Kramar Eva

Helene sa...

Lycka till med dina loppis-fynd !!
Spännande !!
Ha en fin och mysig helg.
Kram Helene.

Fru Vallmo sa...

Äntligen tillbaka på bloggen!
Önskar dig en fin fredag!
Kram

Marianne sa...

Känner mig inte så orolig över att vi INTE ska få se ett fynd!;)
Helt galet här också, har inte varit på loppis på såååå länge, men just nu är det lite köpstopp på onödiga prylar så jag får hålla ut ett tag till:(
Lycka till på fyndturen!
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Har inte varit på loppis på länge heller..hoppas på en tur snart
ha en bra helg
kram Rosa

fianathome sa...

Du jag tänkte samma idag. SÅÅÅ länge sen jag var på en loppis och fick hjärtat att slå ett extra slag och bli lite andfådd :))))
Hoppas du hittar något som värmer hjärtat!
kram
Fia

MARIA I KOS sa...

Låter trevligt med loppisen , jag vet ju att du älskar att fynda där .
Här har vi inte ens en loppis mer än privata garageloppisar som folk ordnar .
Min kusin i Haparanda , hon gillar också att fara runt på lopppisar och hon har själv ett bokat bord på en av loppisarna i Torneå - gränsstad till Haparanda på finska sidan . Där fyller hon bara på med sina varor och hämtar pengarna för det sålda nån gång i veckan , 10 % behåller loppisen för att dom säljer sakerna åt henne . En mycket bra grej tycker jag . För henne är det toppen , hon har många barn och fosterbarn . Så dels handlar hon från andra bord det hon behöver, och säljer på sitt bord det hon inte behöver av egna grejer .
Ha en fin fredag .
Kram ♥

Herr Nilssons Fru sa...

Slinker in o önskar God helg

Kramiz

Carina Sjölund sa...

Härligt med en ledig dag :)
Jag har inte så mycket inplanerat jag heller, förutom nattjobb!
Kramen goa granne♥

House and Garden by Bia sa...

Önskar dej en riktigt mysig helg, där uppe...idag har vi haft toppen väder...har varit på Jysk o köpt en liten vit byrå och tagit en välbehövlig promenad ;))
Kramen

Susanne P sa...

Om jag känner dej rätt så hittar du med all säkerhet ett fynd som får följa med hem! ;)
Kram & ha en fin fredag! <3