lördag 28 januari 2012

Röjt!!

 En gammal liten oljekanna som J hittade...
 ...fler rostiga spikar och dessutom två av de saker
i fattigmanssilver jag köpte häromdagen.

Härliga lördag...man såsar omkring och den här helgen är inget speciellt inplanerat!
Men två nyttiga saker har jag gjort idag: röjt i klädkammaren och cyklat en halvtimme:)
Varför jag började städa? Jo, jag letade efter täckbyxor till Saga och tänkte då att det är väl lika bra att organisera upp där då! Så nu har vissa saker gjorts i ordning för att lämnas in till second hand, medan andra saker kommer att slängas. Jisses vad jag känner mig duktig nu;)
Nu ska jag såsa vidare!

8 kommentarer :

Mamma till 4 sa...

Åh va härligt att få röja. Man känner sig sååå nöjd efteråt.
Trevlig kväll
Kramen ♥

HOUSE of MANDY sa...

Va flitig du är! Skönt att få sånt gjort :)

Ha en fin helg.
Kram Amanda

ansepanse sa...

sådana där gamla saker gillar jag :) lite rostiga sådär
en fin lördagskväll till dig också, det låter gott att få såsa lite och känna sig duktig
kramar

Vardag och flärd sa...

Det är en njutning att få röja! Så "gullig" oljekannan är!
Kram Eva

mariaikos sa...

Vad duktig du har varit i dag .
Vad skönt att ha en klädkammare . Vi har så dåligt med förvaring , eller kanske för mycket saker ......
Ha en fin kväll ♥
Kram ♥

Malin sa...

Du ÄR duktig, det är så himla skönt när man väl börjar röja, här händer det all för sällan.... Jättefin oljekanna!
Kram

Marianne sa...

En klädkammare skulle man ha! Vi har bara sådär urusla vanliga standardgarderober och alldeles för få av dom också:(
Har du prövat gnugga på kannan? Kanske bor någon där:)
Kram

gunsan sa...

Såna där ryck är toppen, de kommer inte så ofta bara;))

Kramizzzz