måndag 2 januari 2012

Blogghörnan

Här är min lilla vrå där jag har allt inom räckhåll. 
Nu hänger även påsen med kameran där...
...kroken köpte jag hos Hjärtero i Umeå!

Vilken härlig vecka som ligger framför mig! 
J är ledig och på torsdag kväll kommer äntligen Bea och hennes familj, så då kan vi fira jul med dem också. Det blev en långdragen magsjuka för småtjejerna, men nu är alla fit for fight igen...peppar, peppar!
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta läsa Lars Keplers "Eldvittnet", jisses vad den är spännande!

2 kommentarer :

gunsan sa...

Good morning min kära inspirationskälla;))))
Vilken häftig krok du har skaffat, superfin;)

Förstår att du ser fram emot torsdagen.....eller var det fredagen, jisses, snacka om att minnet är kort, men det är intensivt i vilket fall;)

Eldvattnet ska jag nu skriva upp på min kom i håg lista;))

kramizzzzzz

gunsan sa...

Hihihi Eldvittnet heter den ju, fasiken, hur ska denna dag sluta;))

kramizzzz