torsdag 5 januari 2012

Äntligen!

(Påsk)ägget köpt hos Indiska i Eskilstuna
som får stå framme året om.

Ikväll kommer de äntligen, Line och Lova och deras föräldrar:) Det har gått en månad sedan vi träffades senast, så ni må tro att de är efterlängtade!!
Vi ska fira julafton nummer två i morgon med alla barn och barnbarn, och det ligger paket under granen och väntar på Sundsvallsfamiljen. De fick ju magsjuka dagarna innan jul, så det blev aldrig av att vi träffades då. Men det tar vi igen i helgen!!

9 kommentarer :

carola sa...

Hej tjejen..

Var ett tag sen jag lämnade avtryck.
Hoppas du har några underbara helger bakom dig.
Önskar dig God Fortsättning

varma kramar

Helene sa...

Åh va mysigt ni ska ha det !!
Du är med på min blogg idag = ))
Nyfiken va ( hi hi )
Ha en underbar helg.
Kram Helene.

lotta sa...

Jag förstår att du längtar efter de där gullungarna! Kul att ni ändå hae er julafton lite försenat! Det var rätt tänkt! Kram Lotta

Camilla sa...

kan tänka mig att du längtar efter dom.
Kram!

Sus sa...

Åhhh så härligt!
Sickna sötingar jag såg här nedan, jag förstår att hjärtat svämmar över!

Kraam

Carina Sjölund sa...

Du har någonting att hämta hos mig.
Kramen♥

HOUSE of MANDY sa...

Åh vilket fint påskägg!

Jag förstår att du längtar.
Må så gott!
Kram Amanda

Amanda sa...

Hoppas ni får det mysigt! <3

gunsan sa...

Kan tänka mig att ni har haft/har et superdupermysigt;))
Imorgon ska jag mysgosa med småkillarna o storkillen;))
kramizzzzz