onsdag 12 oktober 2011

Fina flaskor

Dessa skulle jag gärna vilja ha på mitt toalettbord,
de finns att köpa på IKEA och kostar 99:-/set.

Jag plockade bort hörnhyllan och flyttade
på en fototavla så det inte skulle bli så 
plottrigt runt toalettbordet.

En kammarljusstake i porslin och två "silver"askar 
får tillsvidare stå på spegeln.


Herregud, är det redan onsdag?? Då är det dags för vägning igen hos Viktväktarna, ska bli kul att se vad vågen visar......eller inte.
Men först ska jag vara barnvakt till Gustav, för Rebecca har lite saker hon måste göra. Alfons är på förskolan, så det blir lugna gatan idag;)

Glöm inte min utlottning!

10 kommentarer :

Camilla sa...

Gud så fint det blev. Vilket fint toalettbord.
Och vilka läckra flaskor. Du...det är bara att köpa ;)
Lycka till med vägningen!
Kram!

Mia systeryster sa...

Vilket fint toalettbord,
Är så sugen på att beställa hem silveraskar från Ellos som jag såg!
Jättefint!
Kram

Anonym sa...

Ja det blev mycket bättre när du flyttade på hörnyllan och fototavlan.

Lycka till med vägningen hos Viktväktarna i dag !

Kram Kram

Malin sa...

Vilka gulliga flaskor! Och vilket fint toalettbord. Jag gillar inte heller plottrig så trots att jag inte vet hur det såg ut innan så säger jag: -Toppen! ;-)
Ja, just det ja, utlottningen! Här går allt i 190 just nu så den glömde jag i morse. Ska fixa tills i morgon!
Kram

Helene sa...

TUSEN TACK för burkarna !!
Hoppas du ser pengarna idag.
Reklam för din bloppis blev det = ))
Ha en bra dag.
Kram Helene.

Herr Nilssons Fru sa...

Ja de skulle verkligen passa in där..kanon!! rusa nu till Ikea o handla. Jag var där igår, eller körde förbi, min gubbe ville inte in där...nix men vi besökte massa andra affärer istället.

Ha en skön dag och lycka till på vågen.

Kramiz

ella sa...

vad fint=)å fina flaskor.
hoppas det går bra på vägningen=)

♥ Carina ♥ sa...

Om jag åker på Ikea före dig så köper jag flaskorna till dig :)
Dom skulle ju passa som handen i handsken på ditt bord!

Hoppas det gick bra hos VV och en mysig dag förstår jag att du haft tillsammans med guldgrynet :)
Kram

ansepanse sa...

vilka fina flaskor, klart att du ska dem till din nya fina möbel
kramar

gunsan sa...

Ohhhh vad fint det är i ditt lilla rum, toppen;)
kramizzzzzz o hoppas att du haft en toppendag;)