måndag 19 september 2011

Måndagslista vecka 38



Idag måndag är jag glad för att:
* jag ska klippa mig idag
* på lördag träffas hela familjen på Gustavs dop
* jag är så duktig att gå mina promenader
* jag trivs så bra med mina nya glasögon
* J är så duktig att fixa och trixa
* jag har "städat" ute och planterat ljung
* idéerna angående inredningen av lillstugan bara "ramlar över mig"
* jag har smakat ett fantastiskt te: champagne/cream
* det har varit härliga höstdagar med sol och hög luft
* jag har min stora, härliga och underbara familj som jag älskar över allt annat♥

Ha det bra alla
Kram♥

16 kommentarer :

Susanne P sa...

Godmorgon!
En härlig lista som vanligt.
Och du, vad fin du var i dina nya glasögon!
Kram

Malin sa...

Oj, DET var en månagslista som heter duga! Härligt och du, det där teet låter spännande för en teoman som mig ;-)
Kram

Fru Vallmo sa...

Vilken underbar måndagslista!
Ha en fin vecka!

Mona sa...

Din lista idag, gör mig på bra humör. Tack för det. :)
Ha en fortsatt fin dag.

Herr Nilssons Fru sa...

Morning!!
Härlig lista med massor av glädje o energi i!!
Oh vilken tur jag läste "klippa mig" för jag måste skicka ett sms till gubben o påminna honom att han oxå ska till frissan efter jobbet.

Kramiz o ha en skööön dag

Carina Sjölund sa...

Vilken härlig lista du har i dag :)
Jag var och fick bort lite hår i Fredags, härligt :)
Kramen på dig♥

Camilla sa...

Underbara måndagslista.
Ja..du ser...du har ju hur mycket som helst att vara glad över.
Kram på dig!

Anna sa...

Verkligen!! Glasögonen passar dig jättebra!!

ansepanse sa...

härlig måndagslista :)
kramar

Lotta sa...

Tack för din kommentar! Så bra att du går dina promenader! Snygg du var med nya glasögon! Familjen är ju ändå viktigast, håller med!!
Kramar Lotta

mariaikos sa...

Fin lista ! I dag blev den lång.
Kul med dop till helgen .
Vad snygga glasögon du köpt .
Kram ♥

Mia systeryster sa...

Alltid lika härligt att läsa din måndagslista=D
Kram

maria sa...

Vilken fin och härlig lista :)
Mysigt att träffas hela familjen <3

Må så gott fina du <3
Kramar

gunsan sa...

Vilken härlig lista;))
Ditt nya te, var har du köpt det;))

Låter supergott;)
kramizzzzz

lolla sa...

morning
nu har jag läst en massa trevliga inlägg som jag missat!!!!
underbar läsning
kram lolla

Herr Nilssons Fru sa...

Morning!! trodde jag skulle ramla rakt in i en ny fin frisyr(bild) ...men inte...du vet snart är jag utan ström så jag kan inte besöka mina bloggvänner idag...snyft...
men den o jag kommer tebaks!!

Kramiz o ha en skön dag