söndag 14 augusti 2011

Skynda fynda

Sanna ville så gärna ha en fototårta med sitt favoritband
My Chemical Romance. Vad gör man inte för sina barn;)

Oj, vad jag fyndade och tjänade pengar igår på loppisen! 
När jag kom in dit scannade jag snabbt av alla bord, upptäckte att det inte fanns något av intresse för mig. Men jag köpte barnkläder så det skvittrade om det! Babykläder som knappt ser använda ut och tretton plagg för 180 spänn. Det kallas väl för att tjäna pengar;)!

Ha det bra alla
Kram♥

5 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Och jag fyndade ingenting. Behöver ju inga barnkläder...

Wow vilken fin tårta! Var den god också? ;)
Grattis till "S" i efterskott!
Kram

Carina Sjölund sa...

Där kan man snacka att du fyndade :)
Ha en fin Söndag!
Kramis♥

Sus sa...

Vilken häftig tårta, woowww!
Ja visst tjänade du massor, det är härligt!
Kraaam

Camilla sa...

Hahaha..ja...snacka om att tjäna ;)
Vilken fin tårta!
Kram!

Hemma hos Märtha sa...

Tårtan ser smarrig ut!! Låter som att du fyndade rejält..:-)
Kram
Anne-Lie