söndag 7 augusti 2011

Namnbyte!

Nu först har min röda pelargon kommit igång med blomningen!

När jag började blogga i oktober -09, blev jag ganska ställd när det gällde vad bloggen skulle heta.
Det blev (som ni alla vet) "Upp som en sol, ner som en pannkaka", namnet syftade på den resa jag gjort och som slutade med att jag gick in i väggen.
Men nu märker jag att bloggen mer och mer handlar om loppis, pyssel och projekt, så därför byter jag namn till det som står i headern.
Over and out!

Ha det bra alla!
Kram♥

6 kommentarer :

Susanne P sa...

DET var ett passande namn på din fina blogg!
Kram

Roses & Angels sa...

Det var ett bra nytt namn på din blogg. Hoppas allt är bra med dig. NU är jag hemma igen och ska ta tag i bloggen jag med KRAM

gunsan sa...

Helt perfekt namn på din blogg;)) Lycka till med det nya namnet;)
kramizzzzz

Viktkamp sa...

fint nytt namn =)

Malin sa...

Snacka om utveckling, en positiv sådan! Kanonbra namn!
Kram

Camilla sa...

Bra och passande namn.
Kram!