måndag 29 augusti 2011

Måndagslista

Ser fortfarande ganska fina ut!

Idag måndag är jag glad för att:
* jag har verkligen fått rå om fyra av fem barnbarn i helgen
* Saga gjorde två mål i matchen igår, Husum vann med 4-3:)
* det inte är något inplanerat idag
* i morgon ska jag vara barnvakt till Lykke
* arbetet med lillstugan går sakta men säkert framåt
* vi i vinlotteriet ska träffas igen till helgen efter sommaruppehållet
* det är äntligen sol, har varit mulet och grått så länge nu

Ha det bra alla
Kram♥





5 kommentarer :

Malin sa...

Vilken underbar måndagslista, som vanligt. Härligt att du träffar barnbarnen så ofta, tänk om alla vore som du! Benjamins farmor och morfar som bor här i stan, har inte träffat honom sen hans födelsedag, 28/1.... Farfar har bara träffat honom en gång sen dess för att vi åkte till honom..
Kram

Anna sa...

Vad härligt att få vara med sina barnbarn! Det hoppas jag oxå på när den tiden kommer!! ( på ett bra tag iof men ändå) ;)

Min mamma älskar att rå om våra barn. Nästan så att hon skulle kunna adoptera dom!! Hahaha

Alltid så uppskattat tycker jag när ens föräldrar faktiskt vill engagera sig och umgås med sina barnbarn ... Det är verkligen GULD värt!! Ni är bäst!!

Kan bara inte förstå hur man INTE vill det? Finns tyvärr en del. Visst barn kan vara utmattande och man inte orkar men dom ger en sån härlig energi tillbaka så det är värt det!!!!!! Sen behöver det inte vara fullfart heller, bara ta det lugnt utan massa måsten.

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Fyra av fem? Inga dåliga odds :)
Härligt att ha dom i närheten.

Så fin dina blommor är. Min silvernjurvinda är också fortfarande jättefin och änglatrumpeten verkar snart ska blomma. Jag hoppas den hinner innan hösten verkligen slår till.
Kram kram

gunsan sa...

Vackra blommor, härlig måndagslista o imorgon får du rå om lilla Lykke;))
kramizzzz

Vendela sa...

Hejsan,
jag skulle vilja se hur lillstugan ser ut och vad ni bygger!


På Byggla.se kan man lägga upp sina byggprojekt, få feedback samt inspiration. 
Det skulle vara väldigt roligt om du kan visa hur du förändrar ditt hus. Låter det bra kan jag även erbjuda en morot.
Du kan antingen gå direkt till http://byggla.se/projekt/skapa-projekt/ eller så mailar du mig på vendelabyggla@gmail.com
/Vendela