måndag 1 augusti 2011

Måndagslista vecka 31

Utanför "Den Gyldene Freden" i Gamla Stan,
så himla fint!!!

Vi är alltså (redan) inne i augusti månad, vart har tiden tagit vägen?? 
På tal om tid...jag skäms lite när jag inte lämnar några avtryck inne i era bloggar, men det är det där med tiden. Den finns inte helt enkelt!!!
Men jag har inte glömt er, är inne varje dag och läser vad ni har skrivit. Om det nu är någon ursäkt...
Nu kör vi på med måndagslistan igen!

Idag måndag är jag glad för att:
* vi haft en härlig vecka i stugan
* jag och Carina lyckades över förväntan med att gjuta betong
* det var roligt att träffa några bloggkompisar förra veckan
* jag har hittat så många fina saker på olika loppisar
* jag, Liza, Saga och Sanna ska gå en shoppingrunda på stan idag
* med stan menar jag Stockholm och inte Ö-vik
* vi bor i en jättefin lägenhet på Öfvre Östermalm, fint värre alltså;)
* jag och J ska till Rosendals Trädgård i morgon
* jag har världens bästa familj!!!

Ha det bra alla
Kram♥



5 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Är ni i stora staden. Vad trevligt!!
Ha det så gott!
Kram

mariaikos sa...

Låter kul med en resa till Stockholm och fint boende .
Fin måndagslista .
Kram ♥

Sus sa...

Det är alltid lika roligt att läsa allt om dig och de dina och dina fynd :-)
Roligt att du har tid att blogga!!!!
Kraaam

gunsan sa...

Är ni på Stockholms-tripp, vad skojsigt, du får hälsa den stora staden;))
kramizzzz

Marie-Louise sa...

Vilken trevlig måndagslista :) Kram