torsdag 16 juni 2011

Kram


Nu har jag också fått en utmärkelse, det var Maria som var så snäll och gav mig den.
Det som jag nu ska göra är:
1) Krama den första person du träffar efter att du läst det här .
2) Skriv en lista på tio bra saker om dig själv och sätt ut det på bloggen.
3) Skicka kramen vidare till tre vänner.


Jag fångade Line när hon sprang förbi, så hon fick en kram!

Saker jag är bra på.....tror jag;)
* få mina blommor att överleva
* vara med mina barnbarn
* visa min man att jag älskar och uppskattar honom
* har bra kontakt med mina döttrar
* inreda här hemma
* shoppa
* lyssna
* klä om möbler/måla om dem
* skriva på rim
* kalligrafi

Nu skickar jag kramen vidare till alla som läser min blogg, men som inte har en egen!

Ha det bra alla
Kram♥

2 kommentarer :

ansepanse sa...

en fin lista :)
kramar

gunsan sa...

Grattis grattis;)

Bra lista du tåtat ihop, när jag läser shoppa, så blir jag full i skratt och vet du varför.....ser plötsligt dig framför mig, kånkandes på ett fönster.....var det inte nån slags ram du handlade vid nåt tillfälle;)
kramizzzzz