onsdag 20 april 2011

Vilken härlig överraskning!



Igår ringde telefonen och jag svarade i tron att det var Bea. Men istället hörde jag Lines röst och hon berättade att de var på väg till Ö-vik!!!
Jisses vilket glädjefnatt jag fick, fyra av fem döttrar kommer att fira påsk här hemma!
Nu kommer inte de äldsta flickorna att vara i Husum hela tiden, men jag är glad för det lilla;)
Synd bara att Liza och hennes lilla familj inte kan vara med, men de finns förstås i tankarna ändå!
Nu ska det mysas med Line och Lova!!

Ha det bra alla
Kram♥

7 kommentarer :

Camilla sa...

Ojojoj...kan tänka mig att det kommer att bli en hel del mysning :)
Kram!

Malin sa...

Vilken underbar överraskning! Vilken påsk ni kommer att få!
Kramar

Mona sa...

Vilken roligt överraskning. Vad snygga skor du har köpt.
Glad Påsk till er!

V a n i l l a sa...

Men vilken glädje att få fira påsken tillsammans med åtminstone fyra av fem döttrar. Då blir det fullt hus med andra ord... jätte skoj !

Kram Kram

Tinezza sa...

Vad roligt med överraskningar och speciellt när det är en sån glad överraskning. Själv firar jag påsk med arbetskamrater.

Marie-Louise sa...

Vilken lycka och vilken trevlig överraskning :)

gunsan sa...

Men vad härligt o vilka underbara foton, guuuud vad söta de är;))
kramizzzzz