fredag 4 februari 2011

Tomt

Bröderna Bus♥

Äntligen fick jag ett leende på bild...

...i och för sig suddiga foton, men ändå!!

Just nu förstår jag verkligen vad författare pratar om när de säger att de har skrivkramp, det är tommare än vanligt i mitt huvud.
Vad ska jag skriva om?
Mmmm, få se nu...
Barnbarn? Heminredning? Handarbete? Mig själv? Mina nuvarande projekt? Mitt nästa projekt? Nej förresten, det är ju hemligt tills vidare!! Vädret?
Nä, jag går och tar en kopp kaffe istället!

Ha det bra alla
Kram♥



14 kommentarer :

Malin sa...

Oj, vad stor han har blivit Gustav! Vilka gullungar dom är båda två!
Men du, kan du inte viska nästa projekt till mig, bara mig liksom ;-), så jag slipper vara så nyfiken, haha...
Kram

Osloskånskan sa...

Ha en fin fredag :-)

Marie-Louise sa...

Vilka guldklimpar :)
Och ta en kaffe du. /Kram

Helene sa...

Ha en underbar mysig och härlig fredag.
Kram Helene.

gunsan sa...

Finfina killar;))
Det blev ju ett härligt inlägg med bilder på två störtsköna killar;)
kramizzzzz

ansepanse sa...

hahaha - vad lika de är varandra bröderna bus, SÅ härliga bilder, jag blir så glad att se på dem
ha en fin fredag - kramar

Susanne P sa...

Oj, vilka godingar!!!!
Kram

mariaikos sa...

Så mysiga bilder på killarna!
Ha en trevlig fredag!

Tinezza sa...

Ja, man kan faktiskt skriva om ingenting ;) se det blev ett inlägg ;) Så det var inte tomt utan en massa funderingar. Kram

Carina Sjölund sa...

Vilka fina bilder på gograbbarna :)
Önskar dig en trevlig Fredagskväll!
Kramen

Mia systeryster sa...

Vilka bus bröder! Hoppas du får en härlig fredagskväll!Kram

Sus sa...

Behövs det fler ord när du levererar så supergoa minibarnbilder och dessutom med världens häftigaste lugna leende!
Stå du där och fåna dig...toka:)...tänkte han kaaaanske, ha haaaa!
Kraaaam

Ingrid sa...

De ändrar sig så fort.. Amenine är redan över en vecka. Har inte varit där på tre dagar -får nog ta en liten mys och snosträff imorgon!

cecce sa...

Känner igen det där...skrivkrampen som infinner sig ibland när man inte tycker man har något att berätta:-)
Du fick ihop ett litet inlägg trots allt:-)

Hoppas du har en fin fredagskväll!!

kramar