torsdag 16 december 2010

Julmusik


Genom åren har jag köpt hur många julskivor som helst, men det är samma visa varje år. När jag ska spela dem hittar jag bara ett tomt skivfodral, själva skivan är puts väck.
Men i somras "upptäckte" jag Spotify, så nu har jag gjort en egen spellista med jullåtar. En lista med bara låtar som jag gillar.
I vanliga fall får man med sånt som man gärna hoppar över när man köper skivor, nu är det bara att njuta rakt igenom.
O Helga Natt, Tänd Ett Ljus, White Christmas...


Ha det bra alla
Kram♥
8 dagar kvar



11 kommentarer :

Malin sa...

Jag har oxå upptäckt Spotify, det är bäst helt enkelt!
Vet du, det härder jätteofta att jag går in för att läsa din blogg samtidigt som jag får en kommentar från dig, lite läskigt eller hur ;-)?
Kram

Carina Sjölund sa...

Jag tycker mycket om att lyssna på julmusik!
Jag lyssnar alltid på det, när det är jul :))
Tack för att du hämtar tjejerna!
Kram på dig

Camilla sa...

Vad bra...då får man ju låtarna som man själv vill.
Själv lyssnar jag på Noice ;)
Kram på dig!

Sus sa...

Borde också ge mig ut i Spotify meeen, det är så tyst och skönt när dottern inte är hemma och spelar.... Spotify...:)
Kraaaaam

♥ Carina ♥ sa...

Spotify är helt fantastiskt. Jag har också gjort en egen spellista men ingen julig. Kanske borde göra en sån med :)
Kramen

Marie-Louise sa...

Nja julmusik är jag inget stort fans av, eller jo ibland. Men inte så mycket och så ofta. en om jag lyssnar så kör jag vår jullåtslista so vi har liggande i datorn.

Susanne P sa...

DET var klokt!
Grabben har fixat det till mej också men jag har inte kommit igång med Spotify än....Men det brukar ju ta ett tag för mej att acceptera "nymordeniteter"! ;D
Kram

maria sa...

Spotify är toppen, maken har det på sin dator :)
Så här mixar vi det mellan Spotify och skivor :)

Må så gott !
Kramar Maria

Mia systeryster sa...

Vad smart, det ska jag be min man göra till oss=D

gunsan sa...

Här ligger det ett gäng julskivor, men det är ändå samma cd som åker på gång efter gång;))
kramizzzz

cecce sa...

Mmm...spotify är bäst!!
Just nu lyssnar jag mest på julmusik då jag sitter i bilen, vilket är ganska ofta. Radion är inte lika bra men duger gott ibland!!

kramar