söndag 14 november 2010

Vill ha!!!


Rebecca, Gustav och jag har planerat in en IKEA-resa, så jag har suttit och kollat på nätet vad som finns. Sakerna som ni ser här ovan (lånade från IKEA) är några av många som jag gärna skulle ha här hemma.
Men nu är det inte mig det handlar om, utan det är vår årliga "köpa-julklappar-på-IKEA-och-Birsta City-resa".

Idag har vi firat pappa i huset, Rebecca och hennes familj har varit här på middag. Bea och Liza ringde och gratulerade J som för övrigt fick en sån där "snöbjörn" eller vad det nu heter.
Glad blev han i alla fall och det är ju huvudsaken!

Ha det bra alla
Kram♥
40 dagar kvar

8 kommentarer :

Camilla sa...

Dom där grejorna blir ju perfekt julklapp....till dig ;)
KÖP!
Kram på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Vad trevligt med en tripp till Ikea. Du får väl göra en "villhalista" innan ni åker :)
Kram

Sus sa...

Ja, Malmös nya gigantiska Ikea har hittills inte besökts av mig...undrar när? Får börja spara, nu :)
Kraaaaaaaaam

Susanne P sa...

Det brukar bli mycket, mycket mer än det som står på att-köpa-listan när man åker till Ikea.
Så ta med en STORA börsen!!! ;)
Kram

Susanne P sa...

Glömde: Japp!!! I rätt nedstigande led!!! Men bara när ingen lyssnar ;D

cecce sa...

Tack snälla du för dina fina kommentarer! Värmer!!!

Ikea har mycket fint. Vågar knappt åka dit för det blir så dyrt varenda gång jag sätter min fot i det varuhuset:-)

Hoppas du haft en riktigt fin söndag!!

Kramar!

Bara Jag sa...

Tur att inte alla är som jag - då skulle IKEA gå i konkurs.... Hoppas att er tripp till Birsta blir till belåtenhet :-)

gunsan sa...

De där ljusen var fina tycker jag, kul med lite olika såna.

Kan tänka mig att du kommer hem med proppfulla kassar;))
kramizzzzz