tisdag 30 november 2010

En ny award!


Jag har fått en award av Susanne (tack å bock!) som innebär att 
* Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
* Tacka och länka till den du fick priset av.
* Skriva 7 saker om dig själv.
* Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

OK, då kör vi:
* älskar julen och allt som hör till
* är urdålig på att ljuga
* gillar inte att prata i telefon
* tycker "O Helga Natt" är absoluta bästa jullåten...
* ...som helst ska sjungas av Tommy Körberg
* har aldrig varit Lucia
* som liten älskade jag att spela teater.

Nu skickar jag vidare till:
* Gilla 
* Sus 
* Bella 
* Saga 
* Lolla 
* Ingrid 

Ha det bra alla
Kram
24 dagar kvar

8 kommentarer :

Carina Sjölund sa...

Grattis till awarden!
Hoppas du har haft en härlig dag med barnbarnen :)
Kramar

Sus sa...

Tack!
Hade just Awarden men hoppar säkert på den igen, mycket saker finns det inom en:)
Kraaaaaaaam

ansepanse sa...

mycket av det stämde in på mig med fast jag pratar gärna i telefon :)
kramar

Camilla sa...

Grattis till awarden!
Hoppas att du haft en bra dag,trots kylan.
Kram!

Roses & Angels sa...

Å tack söta söta du!!! Det var ett tag sen man fick en award. Tusen tack. Lägger inte den snart =) STOR KRAM

Susanne P sa...

Så fick vi reda på lite nytt om dej! ;D
Kram

Gilla sa...

Grattis till awarden och tack för att jag fick den av dej.

Kram/Gilla

gunsan sa...

Grattis grattis;)

Helga natt är så vacker, håller verkligen med dig o Tommy får gärna sjunga den;)

Kramizzzz