onsdag 6 oktober 2010

Utlottning och award



Jag är med i en utlottning hos Pia och hoppas naturligtvis på tur!!




Jag har fått en award av Elin som innebär att jag ska skicka den vidare till sju stycken andra, dessutom berätta sju saker om mig själv.
Har sett att den cirkulerat runt, så jag gör som några andra har gjort: överlåter den med varm hand till alla läsare.
Men sju saker om mig själv ska jag kunna åstadkomma:
* När jag var liten ville jag bli kassörska på Konsum.
* Jag har jobbat som barnflicka i en familj.
* Började spela piano när jag var sex år, hade en ungersk pianolärare..
* Var en pojkflicka som liten.
* Lärde mig läsa när jag var 4,5 år.
* Jag har en tatuering på vänster överarm.
* Älskar skor och väskor.

Ha det bra alla
Kram

9 kommentarer :

Mona sa...

Oj, vad snabb du var att lära dig att läsa. Spelar du piano idag med?
Kram

ansepanse sa...

jag var också pojkflicka som liten :)
kramar

Carina Sjölund sa...

Jag tror att du skulle passa bra som kassörska
men då måste det bli på Ica och inte Konsum :))
Ha en fortsatt fin kväll!
Kramar

Roses & Angels sa...

Grattis till din award. Jag är också med i Pias fina tävling. Hoppas allt är bra kram

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till Awarden och lycka till i tävlingen :)
Kram

gunsan sa...

Hoppas hoppas att du vinner tävlingen, jag håller tummebn;))

Grattis till awarden;))
kramizzzzz

Skogslyckan sa...

Gulliga du som länkar!!! Kul att få veta lite mer om dig, grattis till awarden!
Kramar Pia

lolla sa...

kul att läsa lite saker om dig :))
jag har åxå några tatueringar.
visst får man härliga vänner här på bloggen,tänk om man kunde träffas och ha det lite skoj nån gång.
hoppas allt är bra med ditt nya barnbarn
kramar lolla

cecce sa...

Grattis!!
Har du spelat piano??? Gör du det fortfarande?

Hoppas du får en fin dag!
Kram och god morgon!