lördag 9 oktober 2010

Nytt på fötterna






Redan ifjol började jakten på nya stövlar, men hittade aldrig några som jag kände för. Dessutom har jag speciella krav också hur de ska se ut, så det är inte lätt.
* Ska vara svarta
* Höga
* Snygga detaljer
* Grövre sula
* Ingen hög klack
* Fodrade
Men när jag var och köpte presenter i tisdags, så hittade jag stövlarna med stort S!!
Jättesköna att gå i, varma och snygga. 
Passar till det mesta. 
Så jag är mer än nöjd!
Nämnde jag att priset var överkomligt också??

Ha det bra alla
Kram

10 kommentarer :

Gilla sa...

Det var verkligen ordentliga stövlar. skulle passa mej, när vi går ut med Noack. Man blir ju glad åt att det är bra priser också.

Svar: Försök, att få tag på Kellys Hjältar! Du få nog Örnnästet med på köpet i ett paket. Vi hittade det på ICA-Maxi i deras låda för: Tag två betala 99:- och då blev det ett pack med Al Pacinofilmer också.

Hoppas för din del att du också får en härlig dag.

Kram/Gilla

ansepanse sa...

där var alla plus på din sida då :) jättesnygga är de
kramar

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas att grabbarna skötte sig igår, dom verkade ha haft trevligt i alla fall :)
Jättefina stövlar! Vilken bra sula för vintern!
Kram och go'lördag.
Pst, kaffesugen? Mellan 12 och 16 är det extra gott kaffe nere på hallen, hihi.

Malin sa...

Dessutom snygga och lagom tuffa, vilket fynd! Då slipper du frysa i vinter samtidigt som du ser bra ut, perfekt!
Kram

Malin sa...

Dessutom så var dom både snygga och lagom tuffa, vilket fynd! Nu slipper du ju frysa om fötterna i vinter OCH ser läcker ut, kan ju inte bli bättre!
Kram

Camilla sa...

Skit snygga stövlar!
Men tordes du inte berätta vad dom kostade ;)
Kram på dig och ha en toppen dag!

gunsan sa...

Supersnygga stövlar, snyggt med lite detaljer och att det är ordentlig sula;))
kramizzzzz

Roses & Angels sa...

Snygga stövlar men det slår inte det knytet på långa vägar du har i din famn. Jisses så snygg och söt man kan vara. Kan förstå att det är kärlek. Nästan så att man blir sugen här på en till haha. Ja skönt att veta att det inte är nåt allvarligt med Sandra. Tack för ditt fina stöd. Kram

lolla sa...

hejsan
det där var riktigt snygga stövlar och verkar så sköna, jag gillar inte heller klack eller visst är det snyggt men fasiken så obekvämt och vingligt :))
ha det gott i helgen
kram
lolla

Mia systeryster sa...

Jättesnygga stövlar!! Helt i min smak=D
Ha en jätteskön lördagkväll!Kram