fredag 13 augusti 2010

Trött

Nyplanterat!

Blev väckt av några vrål, ett barn som ville ha sin pappas uppmärksamhet. Det är följden av att jag sover med öppet fönster, blir väckt av grannbarnen när de ska iväg till förskolan. Killarna är himla gulliga och mysiga, men inte tidigt på morgonen...
Kände hur trött jag var och skulle försöka somna om, men icke sa Nicke.

Nåväl, efter en kopp kaffe så känner jag att jag börjar vakna till, men vädret gör sitt till idag: grått och dimmigt. Jag ska börja packa inför resan på söndag, började skriva min lista igår på vad som ska med. Prio ett är förstås Lines presenter, hon fyller två år nästa söndag. Känns så kul att kunna vara med på hennes födelsedag, vårt tåg går inte förrän 15.06 så vi får vara med ganska länge den dagen.

Nu frukost!
Ha det bra alla
Kram

6 kommentarer :

Malin sa...

Haha,vad festligt, jag sitter här och skirver i din blogg och så får jag ett mail där du kommenterat hos mig, samtidigt :-)!
Inte kul att bli väckt innan man behöver gå upp, speciellt inte när man inte kan somna om!
Kram Malin

Carina Sjölund sa...

Ja,det är inget vidare väder i dag precis.Så det gör ingenting att man jobbar. Ha det bra! Kram

Daniel sa...

Härligt med en liten komma bort resa vetja! Ha så skoj!!!

Carina Sjölund sa...

Men nu tittar ju solen fram :) Nu vill jag inte jobba :( Kram

Afrodite sa...

Härligt med en liten tripp! =) Ha det gott! Kram

Helene sa...

Hej = )
Hoppas du får en bra dag !!
Här är det varmt idag men ingen sol, men jag är glad för det lilla = )
Kram Helene.