söndag 22 augusti 2010

Konsten att äta tårta!

Stilstudie i tårtätning!


Sitter på tåget, har nyss lämnat Uppsala. Som vanligt när jag lämnar Bea och hennes familj, är det med tårar i ögonen och en klump i halsen. Men nu när det gått några timmar, känns det mycket bättre. För snart får jag träffa J och  senare i veckan resten av mina tjejer och sist men inte minst. Alfons!

Det var ett mysigt litet kalas vi hade för Line, med mycket gott fika. Som ni ser njöt födelsedagsbarnet enormt av tårtan, i morgon kommer fler bilder. 
Nu sitter Saga och Sanna och väntar på datorn, vi "syns" i morgon!

Ha det bra alla
Kram

10 kommentarer :

Margit sa...

Ja då löser jag, att du Marie är påväg hem igen..till Husum.
Förstår att dagarna gått fort...och nu har du fina minnen igen..med dig he, både i hjärtat och kanske i väslorna... Vet ju att du "gör fynd" även i E-tuna.
Blir kul att se mera bilder som du kommer att lägga in så vi får se!!!
Det var roligt att vi hann med ett Tingsgårdsfika även denna gången!!!
Kramen min kära vän!!!

Gilla sa...

Du milde vilken tårtäterska. Hon blir no världsmästare idet en gång, eftersom hon har tränat så bra redan.

Kram/Gilla

Skogslyckan sa...

Åh vilken liten gullig tårttjej!
Kram Pia

gunsan sa...

Vilka klockrena bilder på födelsedagsbarnet, förstår verkligen dina känslor när du vänder hemåt;)

Kramizzzzz

Carina Sjölund sa...

Vilken söt liten docka :) Kram

Sus sa...

Åhhh, en sån underbar liten tårtätare!
Förstår mycket väl tåren i ögat och klumpen i magen...
Du kommer dock hem till dina andra godingar :)
Härligt!
Kraaaaaam

Bara Jag sa...

Tårtan ser verkligen ut att vara god - på alla sätt ;-)

♥ Carina ♥ sa...

Vilka härliga bilder :)
Välkommen hem igen!
Kram

Malin sa...

Grattis Line i efterskott på den "stora" dagen! Söt som socker när hon mumsar på födelsdagstårtan :-)!
Förstår att det är vemodigt att ha familjen utspridd och få träffa dom mer sällan än du önskar, därför förstår jag oxå att du verkligen har njutit av veckan som har varit!
Kram Malin

Dansbandsfrun sa...

Ja, vad ska man säga?
Du vet vad jag tycker om den där lilla pralinen ;)
Ni får akta er så ni inte råkar äta upp henne, det måste va lätt hänt så söt som hon e ;)
kram o grattis min framtida svärdotter!!